Tuntikuvaukset

Tuntikuvaukset:

Introtunti
Tämä matalan kynnyksen tunti on hauska tapa tutustua lajiin. Ensikertalaisille suunnatulla tunnilla opetellaan tankotanssia aivan alkeista lähtien. Introtunnille voi halutessaan osallistua useammankin kerran (sama vaatetus kuin muillakin tankotanssitunneilla).

Pole 1 /alkeiskurssi
Tunnilla harjoitellaan peruspyörähdyksiä, polvitaivepitoa, tangolla seisomista, istumista, kiipeämistä, inverttiin menoa ja helpoimpia yhdistelmäliikkeitä. Pole 1 -tunnille on hyvä siirtyä introtunnin käynnin jälkeen.

Pole 2 /jatkokurssi
Tunnilla tehdään hieman vaikeampia pyörähdyksiä, joskus pieniä koreografioita/komboja tangolla. Tällä tunnilla tulisi invertti-, polvitaivepito-, ja perusasioiden olla jo hallussa. Sopii tankotanssia jo vähän aikaa harrastaneille. Avoin taso Avoimen tason tunnilla tehdään osallistujien tason mukaisesti erilaisia pyörähdyksiä ja temppuja. Soveltuu kaikentasoisille.

Pole streching
Tunnilla tehdään erilaisia venyvyys- ja liikkuvuusharjoituksia, jotka on suunniteltu tankoliikkeiden edistymistä silmällä pitäen. Erilaiset spagaatit ja selän venytykset kuuluvat tälle tunnille. Soveltuu kaikentasoisille.

Pole strenght
Tällä tunnilla treenataan voimaa erityisesti niihin lihaksiin, joita tarvitaan tankotanssin pyörähdyksissä ja tempuissa. Soveltuu kaikentasoisille.

Pole choreo
Tanssillisempi tankotanssitunti, jolla kesitytään muunmuassa erilaisten kombojen yhdistelemiseen sulaviksi kokonaisuuksiksi. Tunnilla kiinnitetään huomiota myös liikkeiden taiteelliseen ilmaisuun koreografia työskentelyn yhteydessä. Soveltuu kaiken tasoisille harrastajille. (Suositellaan että Pole Intro tai pole 1 tunti on käytynä)

Exotic alkeet
Tunti sopii eksoottisen tankotanssin ensikertalaisille. Aikaisempi kokemus tankotanssista on kuitenkin eduksi. Tunnille kannattaa ottaa mukaan pitkät housut, polvisuojat (esim. säärystimet). Platform-kengät on vapaaehtoiset.

Copyright ©2018 Zenith Fitness & Poledance, All Rights Reserved.